HelloDrone

Drónos felvételeket készítő cégnek a webes feületeit terveztem meg, olyan szerencsés körülmények között, hogy a tervezésben nem voltak korlátozások csupán finomhangolásokat kért  a megrendelő.
A fejlesztéssel nem engem bíztak meg, csupán a design részét volt szerencsém elkészíteni.

A drónos illusztráció nem volt egyeztetve csupán elkezdtem pörgetni magamat rajta, aztán szöszölni kezdtem vele és aztán szabad kezet kaptam az oldalon való használatra. Az ilyen elvont illusztrációkat szeretem egyébként és ezen túl, ami fontosabb is, mint hogy nekem bejön: markánsan eltérnek a konkurenciától.

 

Volt viszont egy hiba nem is a tervezésben, hanem az ügymenetben. Az eredetileg kialkudott összegen felüli munkálatok pontos összegét nem egyeztettük le még a munka elvégzése közben. Ez az én mulasztásom volt és az “ügyfélnek mindig igaza van” közhelyen túl az ügyfélnek tényleg igaza volt. Jó látni és belátni a tévedéseinket és mindig jó erről párbeszédet tartani magammal, mert így tudok fejlődni.

Egyébként ez ellenérdekeltségünkön átlépve –mennyit fizet az ügyfél és én mennyi időt szántam arra– sikerült túllépnünk és egy mindenkinek jó megállapodással zárni a projektet.